💊

На днях МОЗ України виступило з пропозицією обмежити маркетинг та промоцію лікарських засобів, що, як вважають у Міністерстві, «допоможе запобігти маніпуляціям зі споживачами. Це означає, що неналежні маркетингові заходи, які впливають на зростання цін на рецептурні ліки, будуть заборонені». Ця ініціатива наштовхнула нас на аналогію з досвідом Азербайджану, який у 2006 р. встановив заборону на рекламу лікарських засобів відповідно до закону «Про лікарські засоби». Головна мета такого рішення полягала, зокрема, у підвищенні економічної доступності ліків через скорочення витрат фармкомпаній на рекламу. Проте реальні наслідки виявилися протилежними очікуванням. Як саме ця заборона вплинула на фармацевтичний ринок Азербайджану — розглянемо далі. 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/40Xopw1
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Немає коментарів:
Дописати коментар