пʼятниця, 30 серпня 2024 р.
🔬 Реклама фармбрендів у медіа: підсумки I півріччя 2024 р. 📈
💊 Згідно з прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), нинішнього року обсяги рекламно-комунікаційного ринку можуть збільшитися на 28% порівняно з 2023 р. Обсяги прямої реклами на телебаченні (ТБ) можуть зрости на 60%, радіо — 20%, в інтернеті — на 15%. У цій публікації зосередимося на тенденціях рекламування фармбрендів на ТБ та в інтернеті за підсумками І півріччя 2024 р. Під час підготовки матеріалу використано дані аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» / «Фармстандарт» компанії «Proxima Research». 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/3X75POH
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Регулювання ціноутворення через Prozorro Market та обмеження маркетингу: МОЗ вийшло з новими пропозиціями 📈
💊 Впродовж останніх 2 міс відбулася серія дискусій щодо регуляцій фармацевтичного ринку, які пропонується встановити законопроєктом № 1149...
-
Наказом МОЗ України від 26.08.2023 р. № 1537 внесено зміни до наказу Міністерства від 21.08.2023 р. № 1495 «Про затвердження Переліків ліка...
-
У Головному управлінні Державної податкової служби у Рівненській обл. нагадують, що відповідно до абзацу 36 статті 2 Закону України від 6 л...
-
Життя та здоров’я населення є одним з головних пріоритетів держави. Втім з початку війни статистичні дані щодо захворюваності майже не публ...
Немає коментарів:
Дописати коментар