пʼятниця, 30 серпня 2024 р.

🔬 Реклама фармбрендів у медіа: підсумки I півріччя 2024 р. 📈


💊 Згідно з прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), нинішнього року обсяги рекламно-комунікаційного ринку можуть збільшитися на 28% порівняно з 2023 р. Обсяги прямої реклами на телебаченні (ТБ) можуть зрости на 60%, радіо — 20%, в інтернеті — на 15%. У цій публікації зосередимося на тенденціях рекламування фармбрендів на ТБ та в інтернеті за підсумками І півріччя 2024 р. Під час підготовки матеріалу використано дані аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» / «Фармстандарт» компанії «Proxima Research». 🌿

📚 Читати далі: https://bit.ly/3X75POH

apteka.ua

📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc

Немає коментарів:

Дописати коментар

🔬 Регулювання ціноутворення через Prozorro Market та обмеження маркетингу: МОЗ вийшло з новими пропозиціями 📈

💊 Впродовж останніх 2 міс відбулася серія дискусій щодо регуляцій фармацевтичного ринку, які пропонується встановити законопроєктом № 1149...