пʼятниця, 24 травня 2024 р.

🔬 Реклама фармбрендів у медіа: підсумки I кв. 2024 р. 📈


💊 За прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), за підсумками 2024 р. обсяги рекламного медіаринку України можуть зрости на 28% порівняно з попереднім роком. Хоча це вже не такі високі цифри, як приріст 2023 р. до 2022 р., але і база порівняння значно вища. Телевізійний ринок реклами оговтався від шоку 2022 р. й навчився працювати в умовах війни. Відновлення відбувається хоч і поступово, але впевнено. Digital-реклама демонструє впевнене відновлення до рівня 2021 р., в першу чергу за рахунок банерної реклами, оголошень у соціальних медіа, цифрового відео- та influencer-маркетингу. У цій публікації пропонуємо розглянути ключові показники на ринку реклами фармацевтичних брендів (лікарських засобів, медичних виробів, косметики, дієтичних добавок та дитячого харчування) на телебаченні (ТБ), а також в інтернеті протягом І кв. 2024 р. Під час підготовки матеріалу використано дані аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research». 🌿

📚 Читати далі: https://bit.ly/3QXDrMM

apteka.ua

📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc

Немає коментарів:

Дописати коментар

🔬 Вчені наближаються до розгадки вираженості алергічних реакцій 📈

💊 Нещодавно вчені виявили, що на вираженість алергічних проявів можуть впливати клітини вродженого імунітету. Проте поки теорія науковців ...