пʼятницю, 26 квітня 2024 р.
🔬 SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024: нові технології у промоції та маркетингу 📈
💊 25 квітня 2024 р. відбулася спеціалізована міжнародна конференція «SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024», присвячена обговоренню трансформації промоційної активності та удосконаленню роботи польових команд. Організатором заходу виступала компанія «Proxima Research», партнерами стали компанії «Моріон» та «MDM». Інформаційний партнер — «Щотижневик АПТЕКА». Учасники конференції обговорили стратегії просування фармацевтичних товарів та послуг, сучасні маркетингові підходи, обмінялися досвідом та практичними кейсами у сфері впровадження нових технологій та їх ефективності. Червоною ниткою через усю конференцію пройшла тема застосування штучного інтелекту (ШІ) у різних сферах діяльності фармацевтичних компаній. Модераторами конференції виступили Євген Кунда, СЕО Proxima Research, та Вікторія Співак, CCO Proxima Research International. 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/3wcxnc6
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Алергічні висипи на шкірі: диференціюємо та контролюємо 📈
💊 Попри поглиблене вивчення природи алергії протягом останніх років та створення нових способів протиалергічного лікування і профілактики,...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар