пʼятницю, 26 квітня 2024 р.

🔬 SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024: нові технології у промоції та маркетингу 📈


💊 25 квітня 2024 р. відбулася спеціалізована міжнародна конференція «SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024», присвячена обговоренню трансформації промоційної активності та удосконаленню роботи польових команд. Організатором заходу виступала компанія «Proxima Research», партнерами стали компанії «Моріон» та «MDM». Інформаційний партнер — «Щотижневик АПТЕКА». Учасники конференції обговорили стратегії просування фармацевтичних товарів та послуг, сучасні маркетингові підходи, обмінялися досвідом та практичними кейсами у сфері впровадження нових технологій та їх ефективності. Червоною ниткою через усю конференцію пройшла тема застосування штучного інтелекту (ШІ) у різних сферах діяльності фармацевтичних компаній. Модераторами конференції виступили Євген Кунда, СЕО Proxima Research, та Вікторія Співак, CCO Proxima Research International. 🌿

📚 Читати далі: https://bit.ly/3wcxnc6

apteka.ua

📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc

Немає коментарів:

Дописати коментар

🔬 Алергічні висипи на шкірі: диференціюємо та контролюємо 📈

💊 Попри поглиблене вивчення природи алергії протягом останніх років та створення нових способів протиалергічного лікування і профілактики,...