пʼятниця, 26 січня 2024 р.
🔬 Промоція фармбрендів за підсумками 2023 р. 📈
💊 Основним каналом промоції, спрямованої на професіоналів охорони здоров’я, залишається особистісна взаємодія. Однак спершу у зв’язку з пандемією коронавірусу, а потім через повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну роль цифрових каналів комунікації в розподіленні промоміксу значно зміцнилася. Протягом минулого року промоційна активність фармацевтичних компаній впевнено набирала оберти й зрештою майже впритул наблизилася до показників довоєнного рівня. У цій публікації пропонуємо розглянути ключові показники і тренди промоційної активності фармацевтичних компаній за підсумками 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research». 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/493y8BY
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024: еволюція ролі медичного представника 📈
💊 25 квітня 2024 р. відбулася спеціалізована міжнародна конференція «SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024», присвячена обговоренню трансформації...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар