💊

Основним каналом промоції, спрямованої на професіоналів охорони здоров’я, залишається особистісна взаємодія. Однак спершу у зв’язку з пандемією коронавірусу, а потім через повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну роль цифрових каналів комунікації в розподіленні промоміксу значно зміцнилася. Протягом минулого року промоційна активність фармацевтичних компаній впевнено набирала оберти й зрештою майже впритул наблизилася до показників довоєнного рівня. У цій публікації пропонуємо розглянути ключові показники і тренди промоційної активності фармацевтичних компаній за підсумками 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research». 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/493y8BY
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Немає коментарів:
Дописати коментар