💊

2023 р. став роком поступової адаптації та трансформації бізнесу після шокового 2022 р. Компанії, хоч і не відходять від стратегії короткострокового планування, усе ж починають дивитися в майбутнє. Відновлюється й маркетингова активність. Підвищена чутливість суспільства очікує від маркетинг-команд максимальної обережності в комунікації зі своїм споживачем, виваженості в кожному меседжі, образі, емоції. Щоб оцінити вплив війни на маркетингові комунікації, розуміння існуючих викликів перед маркетинг-командами та плани на майбутнє Factum Group у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією провели дослідження* серед рекламодавців та фахівців з маркетингу (зокрема фармкомпаній). У цій публікації розглянемо ключові висновки цього дослідження. 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/3UrOQal
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Немає коментарів:
Дописати коментар