💊

8 листопада відбулася друга зустріч, організована Національною радою з питань телебачення та радіомовлення (далі — Нацрада) з метою обговорення особливостей маркування реклами онлайн. Протягом останніх місяців у ході впровадження законів України «Про медіа» та «Про рекламу» виникли питання стосовно того, як правильно маркувати рекламу в онлайн-просторі. Під час першої зустрічі учасники обговорення ділилися своїми думками щодо того, як правильно ідентифікувати онлайн-рекламу, зокрема різні види рекламних матеріалів, таких як банери, спонсорські статті, інформаційні матеріали тощо. Обговорено використання різних термінів (таких як «реклама», «новини партнерів», «PR», «актуально» і т.д.) для відмітки комерційного контенту, місце, де слід розміщувати позначення, а також методи позначення некомерційних, але не редакційних матеріалів. Обговорення відбувалося з метою визначення змін, які можна внести до законів України «Про медіа» і «Про рекламу», та які нюанси слід опрацювати органам співрегулювання. 🌿
📚 Читати далі: https://bit.ly/3R37FhP
apteka.ua
📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
📱 або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Немає коментарів:
Дописати коментар