пʼятниця, 20 жовтня 2023 р.
Що робила Фарма в digital: тренди, кейси та інсайти 2023
2023 — ще один непростий рік. Фактор війни та економічна ситуація вимагають ще ретельніше оптимізувати витрати бізнесу на маркетинг. Структура промоміксу фармацевтичних компаній свідчить про те, що нормою залишається багатоканальна взаємодія. Важливу роль у ній відіграють цифрові інструменти. Які ж активності проводила Фарма в диджиталі цьогоріч та які є перспективи для розвитку у 2024 р.? 12 жовтня 2023 р. відбулася 5-та онлайн-конференція з digital-маркетингу для фармацевтичних компаній «Pharma Digital Day 2023», організована академією інтернет-маркетингу «WebPromoExperts». У межах заходу представники рекламного бізнесу, IT-рішень, а також фармацевтичних компаній поділилися цікавими інсайтами та прикладними кейсами.
Читати далі: https://bit.ly/3S1VYJa
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Огляд сегмента гепатопротекторів 📈
💊 Гепатопротектори — лікарські засоби, які підвищують стійкість печінки до впливу патологічних факторів та відновлюють її функції при різн...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар