пʼятниця, 20 жовтня 2023 р.
Що робила Фарма в digital: тренди, кейси та інсайти 2023
2023 — ще один непростий рік. Фактор війни та економічна ситуація вимагають ще ретельніше оптимізувати витрати бізнесу на маркетинг. Структура промоміксу фармацевтичних компаній свідчить про те, що нормою залишається багатоканальна взаємодія. Важливу роль у ній відіграють цифрові інструменти. Які ж активності проводила Фарма в диджиталі цьогоріч та які є перспективи для розвитку у 2024 р.? 12 жовтня 2023 р. відбулася 5-та онлайн-конференція з digital-маркетингу для фармацевтичних компаній «Pharma Digital Day 2023», організована академією інтернет-маркетингу «WebPromoExperts». У межах заходу представники рекламного бізнесу, IT-рішень, а також фармацевтичних компаній поділилися цікавими інсайтами та прикладними кейсами.
Читати далі: https://bit.ly/3S1VYJa
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Результати ринкового нагляду за 2024 р.: звіт Держлікслужби в Чернігівській обл. 📈
💊 Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) у Чернігівській обл. повідомляє, що нею протягом...
-
Наказом МОЗ України від 26.08.2023 р. № 1537 внесено зміни до наказу Міністерства від 21.08.2023 р. № 1495 «Про затвердження Переліків ліка...
-
У Головному управлінні Державної податкової служби у Рівненській обл. нагадують, що відповідно до абзацу 36 статті 2 Закону України від 6 л...
-
Життя та здоров’я населення є одним з головних пріоритетів держави. Втім з початку війни статистичні дані щодо захворюваності майже не публ...
Немає коментарів:
Дописати коментар