пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.
Промоція фармбрендів за підсумками 9 міс 2023 р.
Промоційна активність фармацевтичних компаній поступово повертається до показників довоєнного рівня. Промоактивність вітчизняних компаній уже практично відновилася. Зарубіжні виробники активніше нарощують промоційний тиск. У цій публікації пропонуємо розглянути ключові показники і тренди промоційної активності фармацевтичних компаній за підсумками 9 міс 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».
Читати далі: https://bit.ly/3Qd5iYa
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Результати ринкового нагляду за 2024 р.: звіт Держлікслужби в Чернігівській обл. 📈
💊 Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) у Чернігівській обл. повідомляє, що нею протягом...
-
Наказом МОЗ України від 26.08.2023 р. № 1537 внесено зміни до наказу Міністерства від 21.08.2023 р. № 1495 «Про затвердження Переліків ліка...
-
У Головному управлінні Державної податкової служби у Рівненській обл. нагадують, що відповідно до абзацу 36 статті 2 Закону України від 6 л...
-
Життя та здоров’я населення є одним з головних пріоритетів держави. Втім з початку війни статистичні дані щодо захворюваності майже не публ...
Немає коментарів:
Дописати коментар