пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.
Промоція фармбрендів за підсумками 9 міс 2023 р.
Промоційна активність фармацевтичних компаній поступово повертається до показників довоєнного рівня. Промоактивність вітчизняних компаній уже практично відновилася. Зарубіжні виробники активніше нарощують промоційний тиск. У цій публікації пропонуємо розглянути ключові показники і тренди промоційної активності фармацевтичних компаній за підсумками 9 міс 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».
Читати далі: https://bit.ly/3Qd5iYa
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Держлікслужбою анульовано ліцензії для 30 суб’єктів господарювання: звіт за минулий тиждень 📈
💊 Держлікслужбою отримано 60 заяв про видачу дозволів на ввезення/вивезення на/з території України наркотичних засобів, психотропних речов...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар