пʼятниця, 15 вересня 2023 р.
Важелі впливу на фармацевтів у digital-світі: ЄС та Україна
За даними аналітичної компанії IQVIA, однією з найстаріших комерційних моделей є широке застосування торгових представників, які спілкуються віч-на-віч з цільовою аудиторією/клієнтами. Ця модель була широко представлена в багатьох галузях, а в промоції фармацевтичних товарів досі залишається в сильній позиції (візити медичних представників). Фундаментальний виклик традиційній моделі кинув стрімкий розвиток цифрових технологій. Враховуючи цілеспрямований рух України до європейського ринку, цікаво проаналізувати, які тенденції характерні для європейських країн, які існують методи «досягнення» професійної аудиторії в інтернеті та яким правилам вони підпорядковуються.
Читати далі: https://bit.ly/46aa92A
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Формулярна система та раціональна фармакотерапія: дискусія в межах форуму «ФАРМЕКСПЕРТ 2024» 📈
💊 21 листопада 2024 р. в «Mercure Congress Centre», Київ, відбувся масштабний фармацевтичний форум «ФАРМЕКСПЕРТ 2024. Стандарти. Інновації...
-
Наказом МОЗ України від 26.08.2023 р. № 1537 внесено зміни до наказу Міністерства від 21.08.2023 р. № 1495 «Про затвердження Переліків ліка...
-
У Головному управлінні Державної податкової служби у Рівненській обл. нагадують, що відповідно до абзацу 36 статті 2 Закону України від 6 л...
-
Життя та здоров’я населення є одним з головних пріоритетів держави. Втім з початку війни статистичні дані щодо захворюваності майже не публ...
Немає коментарів:
Дописати коментар