
За даними аналітичної компанії IQVIA, однією з найстаріших комерційних моделей є широке застосування торгових представників, які спілкуються віч-на-віч з цільовою аудиторією/клієнтами. Ця модель була широко представлена в багатьох галузях, а в промоції фармацевтичних товарів досі залишається в сильній позиції (візити медичних представників). Фундаментальний виклик традиційній моделі кинув стрімкий розвиток цифрових технологій. Враховуючи цілеспрямований рух України до європейського ринку, цікаво проаналізувати, які тенденції характерні для європейських країн, які існують методи «досягнення» професійної аудиторії в інтернеті та яким правилам вони підпорядковуються.
Читати далі: https://bit.ly/46aa92A
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Немає коментарів:
Дописати коментар