четвер, 31 серпня 2023 р.
Пошукова реклама та програматик, або Чим Україна виділяється на європейському ринку цифрової реклами?
За даними асоціації IAB Europe, в 2022 р. порівняно з 2021 р. європейський ринок цифрової реклами продемонстрував зростання на рівні 9,8%, сягнувши 86 млрд євро інвестицій. І цим перевершив очікування, враховуючи безпрецедентні макроекономічні та геополітичні виклики, включаючи війну росії проти України, а також зростання інфляції. Такий результат пояснюють вливанням креативної реклами брендів і дослідженням нових каналів. Звіт «AdEx Benchmark Report» охоплює 29 європейських ринків, серед яких й Україна.
Читати далі: https://ift.tt/T5PMI2K
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024: еволюція ролі медичного представника 📈
💊 25 квітня 2024 р. відбулася спеціалізована міжнародна конференція «SALES FORCE EFFECTIVENESS–2024», присвячена обговоренню трансформації...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар