понеділок, 22 травня 2023 р.
Реклама фармбрендів у медіа: підсумки I кв. 2023 р.
Фармацевтичні бренди продемонстрували надзвичайну стійкість, одними з перших повернувшись на телеекрани. Вони й досі формують левову частку рекламного бюджету, хоча до довоєнного рівня ще далеко. У той же час інтернет-реклама постраждала менше, і рекламна активність не лише відновлюється, але й навіть нарощується порівняно із довоєнними показниками. Як свідчить практика, реклама ефективно працює для Фарми, у тому числі під час війни. У цій публікації пропонуємо ознайомитися з тенденціями на ринку реклами фармацевтичних брендів (лікарських засобів, медичних виробів, косметики, дієтичних добавок та дитячого харчування) на телебаченні (ТБ) та в інтернеті.
Читати далі: https://ift.tt/VIxwMzL
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://t.me/apteca
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Закупівлі МЗУ за бюджетними програмами у 2025 р.: затверджено переліки ліків та медичних виробів 📈
💊 Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.01.2025 р. № 86 доведено до Державного підприємства «Медичні закупівлі України» (МЗ...
-
Наказом МОЗ України від 26.08.2023 р. № 1537 внесено зміни до наказу Міністерства від 21.08.2023 р. № 1495 «Про затвердження Переліків ліка...
-
У Головному управлінні Державної податкової служби у Рівненській обл. нагадують, що відповідно до абзацу 36 статті 2 Закону України від 6 л...
-
Життя та здоров’я населення є одним з головних пріоритетів держави. Втім з початку війни статистичні дані щодо захворюваності майже не публ...
Немає коментарів:
Дописати коментар