пʼятницю, 28 квітня 2023 р.
Промоційна активність у воєнний час: підсумки І кв. 2023 р.
За підсумками минулого року порівняно з попереднім промоційна активність фармкомпаній, спрямована на професійну аудиторію, скоротилася більш ніж на чверть, що обумовлено, по-перше, тим, що на початку повномасштабного вторгнення рф в Україну всі промоції знизилися майже до нуля (втім досить швидко почали відновлюватися), по-друге — втратою частини територій, аптек та лікарень. Що відбувається через рік після проходження найнижчої точки в історії моніторингу промоактивності? У цій публікації пропонуємо ознайомитися з ключовими показниками і трендами промоційної активності воєнного часу за підсумками І кв. 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».
Читати далі: https://ift.tt/s9SQptb
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://t.me/apteca
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 На гребені успіху: фінансові досягнення топових гравців на глобальному фармринку у 2023 р. 📈
💊 м 🌿 📚 Читати далі: https://bit.ly/4bajEBi apteka.ua 📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66 📱 або Viber канал: ...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар