пʼятниця, 28 квітня 2023 р.
Промоційна активність у воєнний час: підсумки І кв. 2023 р.
За підсумками минулого року порівняно з попереднім промоційна активність фармкомпаній, спрямована на професійну аудиторію, скоротилася більш ніж на чверть, що обумовлено, по-перше, тим, що на початку повномасштабного вторгнення рф в Україну всі промоції знизилися майже до нуля (втім досить швидко почали відновлюватися), по-друге — втратою частини територій, аптек та лікарень. Що відбувається через рік після проходження найнижчої точки в історії моніторингу промоактивності? У цій публікації пропонуємо ознайомитися з ключовими показниками і трендами промоційної активності воєнного часу за підсумками І кв. 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».
Читати далі: https://ift.tt/s9SQptb
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://t.me/apteca
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Два мобільні аптечні пункти незабаром запрацюють на Волині 📈
💊 У Волинській обл. налічується 498 місць відпуску лікарських засобів за програмою «Доступні ліки». Про це повідомив начальник управління ...
-
Наказом МОЗ України від 26.08.2023 р. № 1537 внесено зміни до наказу Міністерства від 21.08.2023 р. № 1495 «Про затвердження Переліків ліка...
-
У Головному управлінні Державної податкової служби у Рівненській обл. нагадують, що відповідно до абзацу 36 статті 2 Закону України від 6 л...
-
Життя та здоров’я населення є одним з головних пріоритетів держави. Втім з початку війни статистичні дані щодо захворюваності майже не публ...
Немає коментарів:
Дописати коментар