пʼятницю, 28 квітня 2023 р.

Промоційна активність у воєнний час: підсумки І кв. 2023 р.


За підсумками минулого року порівняно з попереднім промоційна активність фармкомпаній, спрямована на професійну аудиторію, скоротилася більш ніж на чверть, що обумовлено, по-перше, тим, що на початку повномасштабного вторгнення рф в Україну всі промоції знизилися майже до нуля (втім досить швидко почали відновлюватися), по-друге — втратою частини територій, аптек та лікарень. Що відбувається через рік після проходження найнижчої точки в історії моніторингу промоактивності? У цій публікації пропонуємо ознайомитися з ключовими показниками і трендами промоційної активності воєнного часу за підсумками І кв. 2023 р. Під час підготовки матеріалу використано дані проєкту PromoTest аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».

Читати далі: https://ift.tt/s9SQptb

apteka.ua

Приєднуйся у Telegram канал: https://t.me/apteca
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc

Немає коментарів:

Дописати коментар

🔬 На гребені успіху: фінансові досягнення топових гравців на глобальному фармринку у 2023 р. 📈

💊 м 🌿 📚 Читати далі: https://bit.ly/4bajEBi apteka.ua 📨 Приєднуйся у Telegram канал: https://bit.ly/44ixn66 📱 або Viber канал: ...