пʼятницю, 3 лютого 2023 р.
Промоційна активність фармкомпаній за підсумками 2022 р.
Хоча за кількістю згадувань про промоцію довоєнного рівня ще не досягнуто, деякі канали просування відновлюються досить активно, зокрема візити медичних представників, віддалена комунікація та дзвінки, конференції та семінари, реклама на телебаченні та в інтернеті, трейд-маркетингові активності. У цій публікації розглянемо ключові показники і тренди промоційної активності фармацевтичних компаній у 2022 р.
Читати далі: https://ift.tt/09HdNh5
apteka.ua
Приєднуйся у Telegram канал: https://t.me/apteca
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
🔬 Темпи зростання ринку відновилися 📈
💊 Значний спад, який фіксувався на 13-му тижні, був зумовлений високою базою порівняння у 2023 р. Тоді серед населення виникли панічні на...
-
Медичні закупівлі України (далі — Медзакупівлі України) — це не лише про централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання. Ко...
-
Надмірне та неправильне використання антибіотиків є ключовим фактором розвитку антимікробної резистентності. При цьому роль неантибіотичних...
-
Нарешті добігає кінця, мабуть, найтяжча зима на пам’яті кожного українця. У ці непрості часи ми показали себе справді стійкими та загартова...
Немає коментарів:
Дописати коментар