вівторок, 21 лютого 2023 р.

Реклама фармбрендів у медіа: підсумки 2022 р.


За даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), початок 2022 р. був досить обнадійливим і показники зростання навіть перевищували початкові прогнози. Але потім почалася повномасштабна війна. Ефіри телеканалів практично зупинилися. Запуск телемарафону «Єдині новини» фактично перетворив цілу низку каналів на один, який спільними зусиллями надавав консолідований контент, без розміщення будь-якої реклами. Згодом інтерес до перенасиченого новинами ефіру почав спадати, а деякі канали вийшли з трансляції телемарафону. Рекламні ролики почали повертатися наприкінці квітня.

Читати далі: https://ift.tt/XnJxrmH

apteka.ua

Приєднуйся у Telegram канал: https://t.me/apteca
або Viber канал: http://bit.ly/3XCHfEc

Немає коментарів:

Дописати коментар

🔬 Легальні інтернет-аптеки в Україні: все добре в теорії, але гірше — на практиці? 📈

💊 Проблема обігу фальсифікованих ліків гостро стоїть у багатьох країнах світу, і одним із найпоширеніших каналів їх збуту є мережа «Інтерн...